Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kamil Mucha
Administrator
Dołączył: 05 Sie 2008
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szalowa / Nowy Sącz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:24, 23 Wrz 2008 Temat postu: [Wyścig MTB] Wszystko na temat organizacji wyścigu |
|
|
Dzisiaj udało mi się porozmawiać z chłopakami na temat zorganizowania wyścigu MTB, w przyszłym roku. Bardzo wstępne decyzje zostały podjęte podczas wspólnej rozmowy z Andrzejem Paluchem i Adamem Januszem - wymieniam tutaj z imienia i nazwiska o kim mowa, żeby wszystko było jasne i żeby było wiadomo kogo później pociągnąć do odpowiedzialności jak by coś nie poszło Liczę na to, że Leszek Smaga też się zainteresuje tematem. Jeśli macie jakieś sugestie albo pytania, to piszcie. My ze swojej strony będziemy starać się rozwijać temat, w miarę postępu prac.
Aha... Cały czas jestem właścicielem domeny [link widoczny dla zalogowanych], więc może warto by go wykorzystać w celu kontynuacji dawnego wyścigu?
Myślałem też chwilę nad lokalizacją poszczególnych edycji i wstępnie proponuję przemyśleć:
- Szalowa (ale nie na Górzynie z uwagi na brak dojazdu)
- Nowy Sącz
- Limanowa
- Rytro
- Ciężkowice (ale nie mam pojęcia czy w ogóle można tam cokolwiek zrobić, bo chyba teraz tam już jakiś park jest).
Oczywiście nie chcę robić aż tylu wyścigów, ale przydało by się zrobić conajmniej 3 edycje.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kamil Mucha dnia Wto 20:28, 23 Wrz 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Kamil Mucha
Administrator
Dołączył: 05 Sie 2008
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szalowa / Nowy Sącz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:46, 23 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
Co jest potrzebne do organizacji imprezy (wstępnie):
- nowe namioty dla biura obsługi (conajmniej dwa)
- wyposarzenie dla biura obsługi (biurka, krzesła)
- conajmniej trzy komputery (w tym dwa do zapisywania uczestników)
- nowa baza danych (ewentualnie uaktualnienie obecnej)
- nowa strona internetowa
- brama startowa
- tyczki (do wieszania taśmy)
- nagłośnienie (w tym zestaw z conajmniej dwoma mikrofonami bezprzew.)
- krótkofalówki (minimum to 4 - po jednej dla każdego zespołu)
- ogrodzenie (w okolicach startu i mety)
- kilka kilometrów taśmy
Co mamy:
- domenę (mountainbikecup.com)
- podium
- ścianę za podium 3x4 metry ze stelarzem
- stare namioty (2 namioty)
- agregat prądotwórczy
Oczywiście listę można by rozwijać w nieskończoność, w zależności od formy organizacyjnej, itd, itp
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Krzysztof Trybus
Wyróżniający
Dołączył: 25 Wrz 2008
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szymbark Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 18:31, 03 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
Wyścig.... Hmmm już nie pamiętam jak to jest startować w jakimś wyścigu Ostatnio to było chyba w gimnazjum. Ale jadąc na rowerku komunijnym brata zająłem 4 miejsce Reasumując jestem zainteresowany. Lista jest długa ale na szczęście jest trochę czasu. Nic nie obiecuje ale zobacze czy czegoś nie załatwię...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Leszek Smaga
Małomówny
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Dobra / Nowy Sącz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 19:33, 05 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
Dopiero teraz zaglądnąłem do tego tematu. Z mojej strony mógłbym podsunąć Dobrą do organizacji zawodów, na pewno coś pomożemy, a dużo osób u nas już startowało i cały czas inni pytają się mnie czy zrobimy jeszcze zawody w Dobrej. Chętnie służę pomocą, ale musimy dokładnie mówić co i jak. Może jakieś spotkanie organizacyjne?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kamil Mucha
Administrator
Dołączył: 05 Sie 2008
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szalowa / Nowy Sącz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 19:38, 05 Paź 2008 Temat postu: Spotkanie organizacyjne |
|
|
Spotkanie organizacyjne nie zaszkodzi... Co więcej, wydaje mi się że przydało by się pogadać w szerszym gronie nie tylko na temat wyścigu.
Niestety obawiam się, że będzie bardzo ciężko zebrać wszystkich zainteresowanych w jednym miejscu i czasie. Ja generalnie jestem wolny każdego wieczoru, a najchętniej spotkał bym się w najbliższy piątek albo niedzielę (tj. 10.10.2008 / 12.10.2008), jest ktoś wtedy wolny? Jako miejsce spotkania proponuję Nowy Sącz - ale nie koniecznie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Leszek Smaga
Małomówny
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Dobra / Nowy Sącz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 21:08, 05 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
mi jest obojętne, tylko w piątek dopiero koło 19 - 20 będę miał czas.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Leszek Pasoń
Laik
Dołączył: 23 Wrz 2008
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łącko
|
Wysłany: Wto 0:18, 07 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
ja jak zawsze proponuje Łącko, gdzie jedna z edycji MTBCup mysle ze mozna bylo uznac za udana, choc warunki byly bojowe i trasa dosc "zroznicowana"
na chwile obecna do dyspozycji.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kamil Mucha
Administrator
Dołączył: 05 Sie 2008
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szalowa / Nowy Sącz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 10:37, 07 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
Poniżej propozycje lokalizacji zawodów:
- Szalowa (ale nie na Górzynie z uwagi na brak dojazdu)
- Nowy Sącz
- Limanowa
- Rytro
- Ciężkowice
Do listy dopiszemy kilka Waszych propozycji:
- Szymbark
- Dobra
- Łącko
Napiszcie czy spotkamy się w niedzielę wieczorem. Ja będę w Sączu od 19-stej... Wstępnie proponuję restaurację Imperial na Jagielońskiej. Kto będzie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Krzysztof Trybus
Wyróżniający
Dołączył: 25 Wrz 2008
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szymbark Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 18:25, 07 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
Ja niestety w niedzielę wieczorem nie dam rady:( Sam Kamilu wiesz że w niedziele zawsze wyjeżdżam (poniedziałek mam na 8.00) ale jeśli mnie nie będzie na tym spotkaniu myślę że nic wielkiego się nie stanie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Adam Janusz
Administrator
Dołączył: 05 Sie 2008
Posty: 195
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szalowa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 19:53, 07 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
Ja spróbuje się pojawić, ale nie obiecuje bo mój grafik jest niestety dość napięty... niemniej jednak spróbuje sobie zorganizować odrobinę czasu by jednak być
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Leszek Smaga
Małomówny
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Dobra / Nowy Sącz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 1:01, 09 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
o 19 już będę w Sączu, więc o ile nic nieoczekiwanego mi nie wypadnie to będę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kamil Mucha
Administrator
Dołączył: 05 Sie 2008
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szalowa / Nowy Sącz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 9:55, 09 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
Ok. Więc kto będzie mógł, to spotkajmy się o 19:30 w Imperialu (NS ul. Jagielońska). Dodaję jeszcze te pół godziny tak dla bezpieczeństwa - gdyby nam zeszło dłużej na Jaworzu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sebastian Chlanda
Małomówny
Dołączył: 07 Paź 2008
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Gorlice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 17:13, 09 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
Kamil Mucha napisał: | Co jest potrzebne do organizacji imprezy (wstępnie):
- nowe namioty dla biura obsługi (conajmniej dwa)
- wyposarzenie dla biura obsługi (biurka, krzesła)
- conajmniej trzy komputery (w tym dwa do zapisywania uczestników)
- nowa baza danych (ewentualnie uaktualnienie obecnej)
- nowa strona internetowa
- brama startowa
- tyczki (do wieszania taśmy)
- nagłośnienie (w tym zestaw z conajmniej dwoma mikrofonami bezprzew.)
- krótkofalówki (minimum to 4 - po jednej dla każdego zespołu)
- ogrodzenie (w okolicach startu i mety)
- kilka kilometrów taśmy
Co mamy:
- domenę (mountainbikecup.com)
- podium
- ścianę za podium 3x4 metry ze stelarzem
- stare namioty (2 namioty)
- agregat prądotwórczy
Oczywiście listę można by rozwijać w nieskończoność, w zależności od formy organizacyjnej, itd, itp |
Kamil z tego co pamiatem to przy organizacji MountainBikeCup najbardziej byla (i bedzie) potrzebna kasa od sponsora, w innym wypadku dokladasz ciagle od siebie i na koncu wychodzi ze jestes kilka stow do tyl po zorganizowaniu jednej edycji.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kamil Mucha
Administrator
Dołączył: 05 Sie 2008
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szalowa / Nowy Sącz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 8:54, 10 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
Wydawało mi się, że sprawa kasy jest tak oczywista, że nie trzeba jej dodatkowo wymieniać. Poza tym narazie to tylko dyskusja, która nic nie kosztuje. W każdym razie jeśli by do czagoś miało dojść, to rzeczywiście już nie zamierzam być sponsorem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
marcin przetacznik
Laik
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Stróże Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 21:46, 12 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
Bardzo się cieszę z pomysłu powrotu do wyścigów mtbcup organizowanych przez Kamila.Jeśli mogę zasugerować lokalizacje, to moim zdaniem dobrym terenem do rozegrania xc jest góra nad Bartnikiem Sądeckim w Stróżach. Start i meta mogłyby się znajdować w parku przy Bartniku.Myślę że sponsor też by się znalazł(Bartnik,Fundacja,drobni sklepikarze). Ochronę zawodów zapewniłaby OSP. Mam sentyment do mtbcup, było to moje pierwsze ściganie się na rowerze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|